Cierpnięcie stóp podczas treningu na orbitreku jest dość powszechne. Spowodowane jest ono brakiem prawidłowego przepływu krwi, kiedy stopy przez długi czas nieruchomo przywierają do powierzchni płaskiej (w tym wypadku – do plastikowych stóp umieszczonych na płozach orbitreka). Najprostszym sposobem zapobiegania takiej sytuacji jest przesuwanie stóp na przód i tył pedałów orbitreka (np. co dziesięć minut), poruszanie palcami lub podnoszenie ich na kilka sekund, nawet przerywając pedałowanie – uwalniamy wtedy przepływ krwi i zapobiegamy mrowieniu i drętwieniu. Niektóre trenażery (ale nie wszystkie) mają też specjalnie przechylone pedały lekko w przód, co ponoć także pomaga łagodzić problem. Bardziej na drętwienie stóp narażony jest użytkownik orbitreka z napędem przednim niż tylnym (wiąże się to z innym sposobem nacisku stopy na płozy).
Problem ten eliminuje również używanie ruchomych ramion przy kierownicy orbitreka. Ćwicząc jednocześnie rękami i nogami wymuszamy większe podnoszenie się stopy a tym samym jej większy ruch i eliminację drętwienia.

 

Orbitrek trening

Źródło

Zobacz także:  Jak ćwiczyć na orbitreku?  |   Zalety orbitreka  |  Odchudzanie z orbitrekiem  |  Syros Pro Horizon  |  Wszystko o marce BH Fitness

 

Incoming search terms:

  • drętwienie palców u nóg podczas ćwiczeń
  • bol stop a orbitrek
  • orbitrek dretwienie stop
  • drętwienie nóg podczas ćwiczeń
  • drętwienie nóg na orbitreku
  • ból palców u stóp stepper
  • dretwienie stopy przy cwiczeniach na orbitreku
  • gdy nogi cierpna w trakcie ćwiczeń
  • jak ustawiać stopy na orbitreku
  • mrowią nogi po orbitreku

Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 znaków pozostało

Aby dodać komentarz, musisz trochę pogłówkować

Comments links could be nofollow free.